Skip to content
Du er her: Hjem Mobilnytt Telenor Mobilt Bedriftsnett
Telenor Mobilt Bedriftsnett

Telenor Mobilt bedriftsnettMobilt bedriftsnett er Telenors største mobilsatsing noensinne. Løsningen er laget slik at den skal passe like godt til store som for små bedrifter gjennom å skreddersy løsningen etter kundens behov. Gjennom min svartjeneste, tidsstyrt velkomstmeny, fastnettintegrasjon og mobilt sentralbord har Telenor laget en løsning som gjør bedrifter mer profesjonell overfor kundene.


Min Svartjeneste
Ved hjelp av min svartjeneste får kundene dine alltid svar. Dette er en tjeneste hvor innringer får tastevalg om han eller hun vil bli satt over til mobilsvar, sentralbord eller kollega og på denne måten aldri komme til et "stengt" nummer.

Styr din tilgjengelighet
Via mobilt bedriftsnett kan brukerne enkelt styre sin egen tilgjengelighet. Dette gjøres via appen som en kan laste ned ved å sende kodeord "mb" til 1999. Her kan brukere enkelt gå inn og endre sin egen status til f.eks. "Møte". Når noen da prøver å ringe til denne brukeren vil de bli møtt av en svarer som forteller at brukeren er i et møte til angitt klokkeslett. Profilen blir videre styrt av Min Svartjeneste, slik at innringer får mulighet til å nå andre i bedriften som kan hjelpe

Sett over
Brukere kan enkelt via applikasjonen sette over samtaler. Før en setter over kan en også se tilgjengeligheten til kollegaen, slik at kunden ikke blir satt over til en kollega som er i møte eller opptatt i en telefonsamtale.

Intern bedriftskatalog
I mobilt bedriftsnett har en tilgang til bedriftens interne katalog der en har oversikt over alle interne telefonnummer, samt at en kan legge inn viktige eksterne kontakter. En har også mulighet til å sette opp kortnummer på brukerne, slik at en enkelt kan ringe kollegaer bare ved å ringe internnummer.



Tidsstyrt velkomstmeny
Denne tjenesten er inkludert i avtalen og gir bedriften mulighet til å tidsstyre sin mobilløsning ved bruk av åpningstider eller lignende. Viss bedriften har bestemte åpningstider og ikke ønsker innkommende telefoner etter et bestemt tidspunkt kan en enkelt sette opp dette med en talemelding som en selv lager. For de som har vaktordninger kan en også sette opp at alle telefoner skal gå til vakttelefonen etter angitt tidspunkt.

Bruk eksisterenede fastnummer
Svært mange har i dag et fastnummer som allerede er godt integrert hos både kunder og bedriften selv. I mobilt bedriftsnett trenger en ikke et nytt hovednummer, men en har muligheten til å kutte ut fasttelefonen hvis en ønsker å bli helt mobil. Dette kan også være kostnadseffektivt for bedriften, da de vil få et abonnement mindre å betale for.

Mobilt sentralbord
For kunder med behov for et sentralbord har Telenor laget et enkelt og brukervennlig sentralbord med alle nødvendige funksjoner for en sentralbordoperatør. Systemet er web-basert som vil si at en kan logge seg på med hvilken som helst PC. Via sentralbordet kan en enkelt se statusen på alle brukere i bedriften og eventuelt overstyre profilene hvis noen har glemt å sette seg i ferie eller lignende. En av de viktigste funksjonene til sentralbordet er å besvare samtaler og sørge for at kunden kommer til rett person. I Sentralbordbildet kan en legge inn bestemte kategorier som en ønsker å sortere brukerne på alik at det enklere kan søkes opp, som f.eks. avdeling, tittel osv. 

 

Åpningstider

Mandag 08:00-16:00
Tirsdag 08:00-16:00
Onsdag 08:00-16:00
Torsdag 08:00-16:00
Fredag 08:00-16:00
Lørdag 10:00-15:00

TeleRing

Telering